CHOCOLATE BANANA CUPCAKE

2012-01-26 @ 18:00:00
Jag bakade ju här om dagen (LÖGN!! Var så längesen som förra torsdagen, vilket i för sig för en del kanske tolkas som här om dagen. Värt att tänka på, well tillbaka till inlägget.) Gjorde supergoda choklad & banan cupcakes som jag tyvärr är alldeles för glömsk för att komma ihåg att ta med till skolan och bjuda tjejerna på (trots lovord på instagram, sorry my bad). Ställde alarm för att komma ihåg att ta med dom till Joel, (LYCKAS!!), går upp, gör frukost, glömmer dom hos Joel där dom fortfarande står, uä... Hur som helst, sjukt goda och vill någon ha recept så är det bara att hojta till. Annars är det inte krångligare än att göra en chokladmuffin, trycka ner ett par skivor banan och slänga ihop en liten frosting, jag gjorde en choklad & banan (you don't say?!) Hörs kamrater!
update: bakade samma igår och fick med mig dom till skolan, wie!!


Kommentarer
Postat av: josefin

jag vill ha! :D

2012-01-30 @ 13:34:24
URL: http://jossepossse.devote.se

Lämna din kommentar här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0