SKINNJACKA, HJÄLP

2012-02-07 @ 14:00:00
Fick min skinnjacka igår, besviken. (dock ett stort plus till den mycket snabbare leveransen än vad de sa, 1 vecka istället för 2-4!) I alla fall, den var kort och tajt i modellen och inte alls som jag ville ha den. Fortfarande snygg men inte den modellen jag var ute efter så nu får den åka hela vägen tillbaka.. att det ska vara så himla svårt att hitta en shysst skinnjacka? Ge mig tips!!! Ute efter ungefär något som Victoria har, antingen något som är lite oversize som den övre eller typ normal som den nedre.


Kommentarer
Postat av: therese

snyggt! och jag älskar din header!

2012-02-07 @ 20:27:23
URL: http://theresesorensen.blogspot.com

Lämna din kommentar här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0