HÅR-UPDATE

2012-08-21 @ 19:00:00
Fick bli en liten update på hur långt mitt hår kommit i växten nu eftersom jag fick en alldeles underbar kommentar igår om att det blivit långt! Blir lika glad varje gång jag får höra det efter alldeles för många år med axellångt som aldrig växte längre. Även om jag tycker det går sakta (1 1/2 år sen jag klippte mig) så är jag ändå toknöjd med att det överhuvudtaget växt förbi axellängden! Lee Stafford Hair Growth Treatment är det fortfarande som gäller alltså men har även börjat använda Moroccanoil (underbar produkt) som jag fick i present av mina favvisar Johanna och Lollo. 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur ofta använder du plattång, hårfön och liknande?

2012-10-15 @ 14:56:32

Lämna din kommentar här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0