unnecessary

2011-02-01 @ 17:00:00
Jag har funderat ett tag på om jag ska tejpa några varv runt min stortå och åka och boxas ikväll, eller om jag ska köra lite mage hemma (vilket troligtvis skulle sluta i himym och popcorn.) Tappade min nagel på stortån innan sommarlovet förra året och den har inte växt ut än men nu så känns det som att den är på G att bli "färdig" för det gör ont i den som fasen. Kunde inte ha skor idag på idrotten.
-
Har gått cirkus 20 dagar sen jag färgade håret men nu känns det brunt istället så ska nog slänga i färgen jag har hemma snart. När jag ändå är inne på hår, jag börjar bli tokig på att mitt hår aldrig växer. Det stannar i den längden jag har och det har stört mig hur många år som helst. Börjar fundera på om jag är en som inte kan få längre hår än såhär? Åh, jag vill ju verkligen. Har till och med fått in tankar på löshår, fast nje har en annan idé om att inte klippa mig på 365miljoner dagar sisådär för nu när jag har toppat mig hela tiden blir det då fan inte längre.
-
Känns rätt skönt att skriva om helt meningslösa grejer som kanske är värda att ta upp på lunchrasten med tjejerna ungefär då vi brukar prata om alla dessa konstiga saker. Jag har då alldeles för fina vänner, ni är underbara allihop.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0