PUSS

2011-02-19 @ 17:42:00
Oops, missade att blogga på hela dagen igår. Ikväll har jag inte riktigt tid eller ork att sätta mig heller. Har en hel del engelska som ska vara inne imorgon som jag måste göra färdigt och sen har jag bestämt mig för att bara slappa hela kvällen framför teven. Bloggen hålls uppdaterad under veckan med bilder förhoppningsvis, annars kommer en hel drös när jag kommer hem.
Igår hade jag en överlag trevlig kväll, hade på mig min nya klänning och tog med elin ut på födelsedagskäk. Hoppas du får en riktigt bra dag när det väl är dags (på måndag) och hoppas fredagen blir dunderkul. Önskar jag kunde vara med dig båda dagarna men jag tror du klarar dig.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0