HELSKÖNT

2011-02-27 @ 17:57:44
Vilken vecka! Har sammanlagt 742 bilder ifrån den årliga resan så ni kan ju förbereda er på en hel drös. Igår åkte jag och Malin nästan alla backar, vi missade två fast dom hade vi ju kört dom andra dagarna ändå så. After-skin på Björnrikegården var självklart superbra som vanligt och senare blev det tacokväll i stugan med melodifestival. Idar bar det av hemåt och det var skönt faktiskt, hur kul jag än haft så längtade jag lite efter att få sätta foten i mitt riktiga hem. Det här har utan tvekan varit det bästa året i Björnrike någonsin för min del, ett stort tack till alla ni som var med och gjorde den här veckan till något extra!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0