MEMBERS.COM

2012-02-17 @ 15:50:27
Hej hallå, ligger i min säng och mår lite halvdant. Vettefan vad det är för fel på mig men börjar bli irriterande att vara sjuk hela tiden. Hur som helst så tänkte jag tipsa om en sida! Members.com har massor med fina erbjudanden såsom Jeffrey Campbell skor till 50% rabatt osv! Sen är det även så att om jag bjuder in er så får ni 50kr att handla för på sidan när ni vill och jag som bjudit in er får 50kr när ni handlat första gången. Så om ni ändå tänker bli medlemmar kan ni ju låta mig ge er 50spänn och sen får jag helt enkelt hoppas ni handlar nått! Skriv er e-mail i en kommentar isåfall så skickar jag en inbjudan, PUSS!



Kommentarer
Postat av: DAISY

Åh tack så mycket! jag är dösugen jag med...



- Synd att de inte har svarta lita's, jag skulle gå helt bananas då!

2012-02-17 @ 22:53:02
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0