LONGBOARD

2011-06-21 @ 17:25:43

TJAA. Sorry för bad update men sanningen är att jag inte tar några kort för tillfället då brorsan tog med sig objektivet på sin lilla trip till Argentina. Får tillbaka det den 27:e men då drar jag själv iväg till Peace & Love ju. På tal om det så längtar jag något så in i norden. Just nu är jag sjukt irriterad på vädret eftersom jag är ledig från jobbet den här veckan och då vägrar temperaturen att stiga, sen så ser inte nästa vecka i borlänge heller ut att bli den finaste men det får gå ändå. Har i alla fall innan regnskurarna kommit hunnit åkt lite skateboard, haha jajemän. Det är jag och Elin som håller på och ska lära oss och sen införskaffa oss varsin longboard. Hur chill?




Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0