HELLO MY DEAR

2011-07-13 @ 21:50:09
Hej bloggen. Det var ett tag sen sist. Jag har rätt så fullt upp om dagarna...eller? Ne men har inte riktigt haft ork helt enkelt men hoppas jag ska få tillbaka den litegranna nu. Har faktiskt saknat att skriva meningslösa inlägg om mina dagar som ingen bryr sig om, och att lägga upp mina bilder som tar en halv sekund att kolla på. Men ibland kan det ändå vara så skönt att det är så, tänk vad jobbigt om folk faktiskt brydde sig hela tiden. Man fick aldrig vara i fred och alla dom dumma personer som skulle klaga på allt. En eloge till alla kändisbloggare som får ta emot massor skit, fast ni får ju en hel del komplimanger med som kompenserar. 

Har inhandlat en hel del nya grejer, bland annat fjäderörhängen. Nummer ett, fyra och fem är nyköpta. Det första är en earcuff, min allra första som jag gillar starkt. Ni ser kedjan som går upp och ligger på fatet, det är den man sätter på öronvingen.  


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0