brr, nope.

2011-01-10 @ 17:29:30
Fick mig en mörkare hårfärg idag, köpte en till sen när jag var i katrineholm som jag ska färga till istället om några veckor. Det ser egentligen inte alls ut som på bilden, men whatever. Faktiskt första gången jag färgade håret hemma (om man bortser från toning av underhåret när jag var tio) och jag blev nöjd ändå :)
Fick med mig lite annat gött ifrån stan som två ringar, torrshampoo och strumbyxor. Passade perfekt eftersom jag gjorde värsta vurpan på maxiparkeringen och fick ett antal hål i strumpbyxorna och ett par skrapsår på näsan. Bilder på ringarna kommer senare.
-
-
Hörs

Kommentarer
Postat av: johanna

Vart kommer dina shorts ifrån? :)

2011-01-10 @ 20:54:04
URL: http://johannahaager.blogg.se/
Postat av: maja

jag köpte dom på carlings i somras :)

2011-01-11 @ 10:23:51
Postat av: Conradnikita

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-05-31 @ 10:16:33
URL: http://conradnikita.blog-howto.com

Lämna din kommentar här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0