heart

2011-02-14 @ 17:55:45
Har letat sen jag vaknade efter den perfekta bilden att ha på det här inlägget. Har fortfarande inte hittat någon. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om den här dagen, den är rätt orättvis men ändå inte. Alla har väl någonting att vara glad för och ta vara om och då behöver det inte vara en flickvän, pojkvän eller familj. Men det kan alltid bli värre och på så sätt har vi alla alltid något att vara glada för. Min dag firar jag mestadels i min säng för jag har åkt på influensan, eller det har gått upp och ner sen i onsdags. Men bara för att jag är sjuk eller singel så ligger jag inte och deppar utan istället hittar jag någon glädje i det alla ni med partner skriver att ni ska göra idag. För allt verkar så mysigt och jag önskar er den bästa dagen någonsin. Även alla ni därute som är singlar, ha en jäkligt bra dag och ta hand om er och allt/alla som betyder något för er.

<3

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0