DO IT LIKE A

2011-04-27 @ 19:51:13
Hej du goa, glada, rara (japp Julia, det var såååå menat till dig din lilla tjatare)

Under lovet hade jag inte alls lust att blogga och därför känns det som jag har massor att blogga om nu som jag har missat. Kan börja med att berätta att jag i tisdags var i Stockholm med Elin Journath och bilder på vad som inhandlades kommer att dyka upp så småningom. Men såhär såg jag åtmistone ut när jag strosade runt på huvudstadens gator, minus hatten som jag fick lite panik och slängde av mig precis innan jag blev upphämtad. 


Kommentarer
Postat av: juliaafröberg

hihihi (A)

2011-04-27 @ 20:31:02
URL: http://thoughtsandstuff.devote.se/

Lämna din kommentar här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0